Nawigacja

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

· Łącznie użytkowników: 10,064
· Najnowszy użytkownik: EM

Warszawa oczami 1ag i 2ag

Klasa 1ag i 2ag brała udział w wycieczce do Warszawy. Zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc, jednak nasze zmęczenie się opłacało, bo dowiedzieliśmy się dużo ciekawych rzeczy.
Pierwszym punktem wycieczki było Muzeum Techniki i Nauki. Poznaliśmy tam historię wielu dawnych urządzeń, takich jak: telefony stacjonarne, pralki, samochody. Następnie przeszliśmy do Centrum Nauki Kopernik. Tam natomiast mogliśmy nauczyć się na jakiej zasadzie działają różne zjawiska fizyczne, biologiczne, chemiczne itp. Przed posiłkiem odpoczywaliśmy w Ogrodzie Botanicznym, mieszczącym się na dachu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego. Później udaliśmy się na kolację i zasłużony odpoczynek.
Pierwszym punktem kolejnego dnia było zwiedzenie Stadionu Narodowego, kolejnym było poznanie historii Starego Miasta wraz z jego zabudową (kolumna Zygmunta, katedra Świętego Jana Chrzciciela, Zamek Królewski). Kolejnym miejscem zwiedzania był najbardziej znany cmentarz w Polsce – Powązki. Jest tam pochowanych wiele sławnych osób, a także Bohaterów II Wojny Światowej. W tym samym dniu udaliśmy się na Pawiak. Zobaczyliśmy, jak wyglądało życie więźniów podczas II Wojny Światowej. Historię II wojny światowej poznaliśmy zwiedzając wystawy w Muzeum Powstania Warszawskiego. Po 2 - godzinnym zwiedzaniu wyczerpani pojechaliśmy na posiłek.
Nastał dzień 3 i kolejne miejsca do zobaczenia. Najpierw z samego rana pojechaliśmy zobaczyć miejsce, gdzie urzędują nasi politycy – Sejm i Senat. Podziwialiśmy również panoramę Warszawy z 30 piętra tarasu widokowego Pałacu Kultury i Nauki. Ostatnim miejscem do zwiedzenia zostały Łazienki Królewskie – Pałac na Wodzie wraz z parkiem. Potem udaliśmy się w długą podróż do domu.